سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرشتگان برای جویای دانش آمرزش می طلبند و هرکس در آسمان و زمیناست، برای وی دعا می کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :0
کل بازدید :17646
تعداد کل یاداشته ها : 27
103/2/10
10:18 ع

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فراخوان جشنواره شعر نماز و نیایش در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان جشنواره شعر استانی نماز و نیایش در این استان خبر داد.

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره با موضوعات "نماز، رشد و تعالی"، "نماز، شهدا و دفاع مقدس"،  "نماز، فرهنگ و هنر" و "نماز و سبک زندگی اسلامی" برگزار می    ‎شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شعر نماز و نیایش در دو بخش شعر و داستان برگزار می    ‎شود، افزود: علاقمندان می    ‎توانند اشعار و نوشته‌های خود را در این دو بخش به دبیرخانه ارسال کنند.

گنجی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری انجمن شعر و ادب نیمای شهر فارسان برگزار میشود، تصریح کرد: بخش ویژه این جشنواره در پرداخت داستان‌پردازان به نماز و جوانان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 14 اسفند ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: اختتامیه جشنواره شعر استانی نماز و نیایش در روز 23 اسفند ماه سال جاری در سالن شهداء بابا حیدر برگزار میشود.

گنجی با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره، بیان داشت: آثار ارسالی به این جشنواره نباید در جشنواره‌های دیگر ارائه شده باشد.

وی ادامه داد: پرداختن به محتوا و کیفیت آثار با موضوع جشنواره بسیار حائز اهمیت است و هنرمندان علاقمند به شرکت در این جشنواره باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند.

گنجی بر ضرورت توجه هنرمندان و شاعران به ارزش‌های دینی و اسلامی در تولید آثار فاخر و ارزشی تاکید کرد و افزود: هنرمندان میتوانند با تاسی از نماز و آثار معنوی آن موفق به خلق آثار ارزشی و ماندگار شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در فارسان انتهای پارک ساحلی لاله فرهنگسرای فارسان ارسال کنند.

 

 


91/11/18::: 10:36 ص
نظر()